Podrška

Prijava greške ili kvara 24/7/365

Za bilo kakve poteškoće naša ljubazna i stručna korisnička podrška stoji ti na raspolaganju kako bi i dalje nesmetano uživali u našim uslugama. Naša pomoć i podrška dostupna je svakim radnim danom od 08:00 do 16:00 pozivom na broj 0800 7577,  u slučaju da ti je tehnička podrška potrebna izvan navedenog vremenskog okvira, slobodno se javi na e-mail podrska@fibernet.hr ili putem web obrasca.

 

PRIGOVORI

Podnose se pisanim putem u roku od 30 dana od dana dospijeća plaćanja računa. Odgovorit ćemo vam najkasnije u zakonskom roku od 15 dana, ali ćemo se potruditi da to bude što prije. Ako niste zadovoljni dobivenim odgovorom, prigovor možete ponoviti u roku od 30 dana, uz napomenu – drugostupanjski prigovor. Novi odgovor ćete dobiti najkasnije za 30 dana.

Čini vam se da brzina interneta ne odgovara ugovorenoj? Prije prigovora je izmjerite HAKOMetrom.

Prigovor se može uložiti na sljedeće načine:

e-mailom na: prigovori@fibernet.hr 
na adresu: Fenice Telekom Grupa, Ulica Gornja Vežica 16/A, 51000 Rijeka

U prigovoru nam što detaljnije opišite problem kako bismo ga što kvalitetnije i što prije riješili. Napišite u njemu svoje ime i prezime, ulicu, kućni broj i mjesto/grad u kojem živite, kontakt telefon s predbrojem, e-mail adresu i svoj OIB. Ako ste poslovni korisnik, dodajte i naziv, adresu i OIB vaše tvrtke/obrta.

 

Javi nam se!