Podrška
Prijava greške ili kvara 24/7/365
PRIGOVORI
Podnose se pisanim putem u roku od 30 dana od dana dospijeća plaćanja računa. Odgovorit ćemo vam najkasnije u zakonskom roku od 15 dana, ali ćemo se potruditi da to bude što prije. Ako niste zadovoljni dobivenim odgovorom, prigovor možete ponoviti u roku od 30 dana, uz napomenu – drugostupanjski prigovor. Novi odgovor ćete dobiti najkasnije za 30 dana.
Čini vam se da brzina interneta ne odgovara ugovorenoj? Prije prigovora je izmjerite HAKOMetrom.
Prigovor se može uložiti na sljedeće načine:
e-mailom na: prigovori@fibernet.hr
na adresu: Fenice Telekom Grupa, Ulica Gornja Vežica 16/A, 51000 Rijeka
U prigovoru nam što detaljnije opišite problem kako bismo ga što kvalitetnije i što prije riješili. Napišite u njemu svoje ime i prezime, ulicu, kućni broj i mjesto/grad u kojem živite, kontakt telefon s predbrojem, e-mail adresu i svoj OIB. Ako ste poslovni korisnik, dodajte i naziv, adresu i OIB vaše tvrtke/obrta.